Design |
Standard |
Security+ |
---|---|---|
Xenit Workplace - Windows klient |
|
|
Design och förvaltning |
|
|
Support |
Standard |
Security+ |
---|---|---|
Support via Xenit Servicedesk |
|
|
Knowledgebase |
|
|
Major Incident Management |
|
|
Problem Management |
|
|
Support SLA |
|
|
Drift |
Standard |
Security+ |
---|---|---|
Hälsokontroll |
|
|
Omvärldsbevakning |
|
|
Licensrådgivning |
|
|
Övervakning |
|
|
Uppdateringar |
|
|
Kritiska säkerhetsuppdateringar |
|
|
Standardbeställningar |
|
|
Övriga beställningar |
|
|
Förvaltning |
Standard |
Security+ |
---|---|---|
Leveransuppföljning |
|
|
Månadsrapport |
|
|
Säkerhet |
Standard |
Security+ |
---|---|---|
Utökad säkerhet |
|
|
Workspace 365
För att…
- Vi sköter hela livscykeln av er digitala arbetsplats. Hårdvara, installation, drift, support och återvinning.
- Automatisk uppdatering tack vare en molnbaserad tjänst för klienthantering.
- Ni kan frigöra tid medan Xenit sköter den centrala hanteringen av era digitala arbetsplatser
- Ni får obegränsad support för allt som rör tjänsten.
- Ni skyddar er verksamhet från många av de digitala hot vi ser idag genom att alltid hålla era datorer fullt uppdaterade.
Tillval
Xenit Signature
Gör hanteringen av e-post signaturer enklare med Xenit Signature! Vi automatiserar processerna och gör det enklare att skapa nya signaturer för alla nya medarbetare, uppdatera hela organisationens signatur eller uppdatera ett visst teams signaturer. I vårt enkla verktyg kan er marknad- och kommunikationsavdelning enkelt designa, skapa, förhandsvisa och testa era nya signaturer.
Beredskap
Som tillval till tjänsten erbjuds beredskap utanför ordinarie öppettider i Servicedesk. Detta tillval utökar tillgänglighetsnivåerna för support för att också inkludera felsökning av kritiska incidenter nattetid och helger.
Kontakta mig!
Har du frågor eller funderingar kring våra tjänster? Hör av dig!