Kundbehov

För er som vill slippa tänka på IT och istället lägga mer fokus på kärnverksamheten.

Lösning

Access till prioriterad support via Xenits ServiceDesk som tar emot, hanterar och avhjälper inkommande ärenden.

Resultat

Kvalificerad hjälp vid valda tillfällen efter just era behov!

IT support

För att…

  • Tjänsten är skräddarsydd för bolag som är i början eller mitt i sin digitala transformation och önskar en partner för att säkra att tekniskt stöd finns där när det behövs.
  • Med oss får ni tillgång till engagerade specialister med stor teknisk kompetens.
  • Vi är en IT-partner att växa med! Vi har supporttjänster skräddarsydda för start-ups, tillväxtbolag och större organisationer.

Kontakta mig!

Har du frågor eller funderingar kring våra tjänster? Hör av dig!

Fabio Hallerstedt

Partner Manager

0763-25 43 00
fabio.hallerstedt@xenit.se


Kunder i framkant

Alexander Williander, Head of Engineering, Winningtemp

Xenit besitter stor kunskap och expertis kombinerat med ett professionellt bemötande och viljan att alltid hjälpa och hitta lösningar på våra frågeställningar.

João Bentes, IT Operations Manager, SweetSystems

With their expertise and well-structured services, Xenit enabled us to give 24/7/365 up time support for our customers around the world.